Bluroc Motorcycles - Wielsbeke

Adresse: Rijksweg 440, 8710 Wielsbeke, Belgique.

Site web: blurocmotorcycles.com.
Spécialités: Fabricant, Importateur, Concessionnaire de motos.
Autres données d'intérêt: Entrée accessible en fauteuil roulant, Parking accessible en fauteuil roulant.
Avis : Cette entreprise a 14 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 3.5/5.

Emplacement de Bluroc Motorcycles

Bluroc Motorcycles Rijksweg 440, 8710 Wielsbeke, Belgique

Bluroc Motorcycles, une entreprise spécialisée dans la fabrication, l'importation et la concession de motos, est située à l'adresse suivante : Rijksweg 440, 8710 Wielsbeke, Belgique. Leur site web est disponible à l'adresse blurocmotorcycles.com.

L'entreprise dispose d'un emplacement accessible en fauteuil roulant et d'un parking pour personnes à mobilité réduite. Elle a reçu un total de 14 avis sur Google My Business, avec une note moyenne de 3,5/5.

Bluroc Motorcycles propose une large gamme de motos pour répondre à tous les besoins et préférences. Que vous soyez à la recherche d'une moto pour une utilisation quotidienne ou pour des balades en week-end, vous trouverez certainement le modèle qui vous convient dans leur sélection.

L'entreprise dispose d'une équipe de professionnels compétents et expérimentés qui sont à votre disposition pour vous conseiller et vous aider à faire le meilleur choix. Ils vous accompagneront également dans toutes les démarches administratives et techniques liées à l'achat d'une moto.

Si vous êtes à la recherche d'une moto fiable et performante, n'hésitez pas à contacter Bluroc Motorcycles. Vous pouvez les joindre par téléphone ou visiter leur site web pour plus d'informations. En naviguant sur leur site, vous découvrirez leur catalogue de produits, leurs actualités et événements, ainsi que de nombreux conseils et astuces pour l'entretien et l'utilisation de votre moto.

Avis de Bluroc Motorcycles

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
Jean-Charles Ravoux
2/5

Je déconseille cette marque. Ma moto a passé les 2 dernières années à l'atelier chez le concessionnaire. Problèmes électriques récurrents qui font cramer les fusibles et indisponibilité de pièces de rechanges sans aucune solution

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
Stéphane Eberlé
5/5

Propriétaire d'une Bullit Bluroc 250 acheté neuve en 2020, j'en suis très content. Elle me sert beaucoup pendant mes voyages en camping car. Très légère, maniable avec une bonne tenue de route et assez confortable en duo.
Beaucoup de gens me demandent des renseignements mais malheureusement elle n'est plus au catalogue.
11000 km et jamais de soucis même pas de rouille alors qu'elle dors souvent dehors.
Bref, pour moi, une bonne moto avec un bruit très très très sympa.

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
David Cadart
1/5

J'ai une Bullit hero 125 cc ,mais je n'en suis pas content du tout, j'ai un problème de richesses a chaud et personne est capable de me la règler

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
Malachai Hough
4/5

Bought a Spirit 125 from dealership around a year ago. The bike itself looks great and is a simple back to basics classic ride. The bike runs very smoothly and the engine demands high revs in 4th and 5th gear with most of the top end RPM reachable without bouncing off a limiter. The main issues I have found with this bike are firstly lack of accessories and options for aftermarket accessories which appear none existent on the Bullitt/Bluroc site which is a shame as additional lifestyle accessories would compliment the style of bike. This bike can be customised however you will be looking elsewhere for aftermarket or custom/retro fit accessories. The bike also had an issue with the front light and rear indicator within the first 1000 miles, both of which needed replacing due to vibrations which damaged the bulb and lighting housing. The handlebars are also set quite low initially however they can be adjusted to sit at the top of the front fork for a more comfortable height which I would recommend. The bike is also best with a 140 rear tyre for stability, 130 and 110 is not the best combination as it is too rigid for higher speeds and potholes will really cause a problem above 50mph, I am an experienced rider but have had a few tank wobbles due to hitting small bumps/holes in the road, luckily I know how to manage this but less experienced riders could find themselves in trouble therefore I would not recommend this bike for less experienced riders who want to do 60mph+. I upgraded the front light to a large 7" version for better visibility on the road as the stock is just a bit too small, however this does add weight onto the bike. I also changed the mirrors to bar ends for much better visibility and overall style, the stock mirrors have very limited view range. The bike does get a lot of positive attention from general public and is very fun to ride, it is not a rocket but for general A to B transport there are few 125cc bikes in this style which look as good as this one. The bike if well maintained should last long but pay attention to rusting, I would recommend changing the chain and upgrading the brake discs after 3000 miles as they appear to be rust magnets. All in all if you happy to make these relatively low cost changes then you will get some decent satisfaction out of this bike. Bluroc do need to improve their general customer experience as the website is very basic and offers zero customer support and parts/accessories directly, make sure you buy from a respectable dealer.

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
Emile Peeters
1/5

NIET TEVREDEN!!! Heb 2 jaar geleden een DAX bluroc heritage 50cc (euro5)(injectie) gekocht heb 4500km mee gereden en plots doet het injectie systeem het maar half meer. Als ik ermee rij en gashendel loslaat gebeurt het soms dat mijn brommer blijft gas geven. Heb verder gezocht op internet of dit komt omdat er iets toevallig kapot zou zijn ofzo maar zag dat dit meerdere keren al is voorgekomen bij andere mensen. Het probleem is nu ook dat ik er moeilijk mee kan rijden doordat elke keer wanneer dit gebeurt de toeren blijven opstijgen tot het maximum dat de ecu is ingesteld en ik dan de motor moet afleggen om terug de toeren te kunnen laten dalen. ENORM GEVAARLIJK DUS!! Ik hoop dat ik hier een oplossing voor kan krijgen maar als je het mij vraagt koop ik nooit meer deze brommer ookal is die enorm mooi ?MVG Emile

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
Sandra K.
5/5

Ich habe eine Hero 50 und bin super zufrieden damit. Der Außendienst ist wirklich nett und hilfsbereit und hat mir sehr bei meinen Fragen geholfen?

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
erin b
1/5

Aesthetically a very beautiful bike (Legend 125 in Yellow and Black) but the build quality is absolutely shocking. I have done just under 2000 miles in around 10 months and it's literally falling to pieces and rusting. I keep up with maintenance and general care for the bike but parts just totally break off (rear break light, rhs pillion peg, lhs mirror etc) and it's beginning to rust all over no matter what I try. Such a shame for a lovely looking bike.

Even if I pour money into fixing the thing up, second hand it's worth about £500 for a 23 reg. Wish I thought twice about purchasing and went for a Yamaha.

Bluroc Motorcycles - Wielsbeke
Gino Dombrecht
5/5

Waar kan ik een Bluroc dealer vinden in vlaanderen, regio Brugge, Knokke, Blankenberge? Op het net vind ik geen enkele, alleen in Antwerpen of in walonie. Dat is een beetje te ver

Go up